Турбота про навколишнє середовище починається з кожного з нас. Багато хто вже сортують сміття і здають його на переробку, економлять електроенергію і воду. Якщо почати уважно ставитися до природи, вона відплатить нам взаємністю і майбутнє стане трохи більш безхмарним

Бренд aquaton, що входить до складу міжнародного холдингу roca group, дотримується високих стандартів екологічної безпеки і реалізує різні проекти, щоб привернути увагу людей до проблеми обмеженості природних ресурсів.

Aquaton поділяє цінності roca group і реалізує програми, які покликані захистити природу. У 2021 році бренд представив нову концепцію «природно», вона складається з двох найважливіших програм, з яких все і починається.

Організувати екологічне виробництво

При виробництві меблів і раковин з литтєвого мармуру компанія використовує особливі технології. Вони покликані зменшувати негативний вплив людини на навколишнє середовище. Спеціальні установки допалювання розчинників скорочують викиди летких органічних речовин майже до нуля.

Aquaton працює тільки з надійними постачальниками, які забезпечують виробництво сировиною з поновлюваних природних джерел. Це підтверджує наявність сертифіката fsc.

На підприємствах застосовують систему фільтрації води, яка очищає рідину після виробничого процесу.

Бренд випускає безпечні і практичні рішення, в основі яких лежать екологічно чисті і надійні матеріали. Якість емалей підтверджують санітарно-епідеміологічні висновки. Панелі виробляють з вологостійкої дсп, завдяки чому вони не виділяють шкідливих випарів. У складі лакофарбових покриттів є іони срібла, що не дозволяє розмножуватися бактеріям на поверхнях.

Природа забезпечує виробництво всім необхідним, а також надихає дизайнерів бренду своїми чистими лініями, деревними текстурами і натуральними квітами. Всі ці рішення допомагають інтер’єру ванної кімнати виглядати гармонійно і створювати обстановку відокремленості.

Піклуватися про природні ресурси

Екологічні програми дозволяють привернути увагу громадськості до турботи про природу і навіть зробити такий підхід частиною життя. У травні бренд провів в тверській області акцію по посадці 10 000 саджанців дерев. Участь у ній взяли дистриб’ютори та партнери компанії в регіонах, представники змі та активісти, яким важливе майбутнє планети. У вересні aquaton повторив акцію і вже спільно з проектом posadiles.ru висадив 8000 саджанців в істрінському районі.

Акція-це нова комунікація бренду. До того ж вона відображає філософію розвитку компанії, в основі якої лежить відповідальне ставлення до використання природних ресурсів. Бренд не тільки підтримав концепцію «природно», але і привернув увагу до проблеми відновлення природних ресурсів.