Прийшов в ремонт вельми не поганий фотоапарат початкового рівня. Стандартна несправність “не включається”, більше клієнт нічого сказати не може. Починаємо з’ясовувати, як” не включається”, можна по докладніше. Якщо товариш в адеквате, постарається розповісти.якщо” задзвонив”, типу не моя проблема, ви ремонтери, ви і визначайте, чого там не працює. Я “пан”, а ви обслуга, ось і обслужите мене, я вам грошей дам.ага, щас, все на коліна встанемо.приймальниця наша дівчинка-світочка (образ збірний),посмішку одягла і оченятами хлоп, хлоп. “ах..я така дурна, нічого не розумію, розкажіть чого і як сталося”.а у самої інженерну освіту, вона за сім секунд вам трансформатор розрахує, кожну обмотку, з вхідним і вихідним напругою. Ну не склалося за фахом працювати, приймальниця тепер.дядько щоки надуває і розповідає через губу.”апарат включаться, висувається об’єктив, постоїть трохи і назад все засовує і вимикає”.відмінно, половина проблеми вирішена.клієнт відпливає, на своїй пихи, светик йде курити.власне всі апарати типу простих включаються і працюють за одним сценарієм.натискаємо на кнопку включення.апарат…так чого там з харчуванням? вистачає, включаюся.об’єктив висувається і стає в нульове положення (оптопари відстежують).рухаємо приводом автофокуса, встановлюється в нульове положення все в нормі, можна фотографувати.якщо відбувається збій в якійсь процедурі підготовки, апарат вимикається.у нашому випадку, об’єктив висувається, постоїть і назад складається. Все просто, не працює привід автофокусу. Чому? це вже друге питання, потрібно розібрати і перевірити. Ось тільки розбирати доведеться практично весь апарат і половину об’єктива.красиво починається ранок.клієнт відбомбився і полетів, приймальниця втратила енну кількість нервових клітин. Але свою справу зробила.готую інструмент.хороша викрутка.

Пінцет прямий.

Пінцет кривої, для розмикання засувок шлейфів і натискання на різні кнопочки.

Пензлик проти пилу.

Супер розмикач приладів від пилососа до фотоапарата включно.

Пробував такі пластикові розмикачі, для телефонів, але чогось не сподобалися.

І звичайно-ж мій улюблений розряджувач. Проста лампочка на 220 вольт тільки маленька.

Починаю розкручувати болтики кріплення панелей корпусу.

Все відкручено рознімаю корпус, задня і фронтальна частини рознімаються досить чітко і добре.

Потрібно бути особливо уважним з кнопочками розташованими на панелях корпусу. Можна досить легко обламати кріплення кнопочок і різних елементів.

І що ми бачимо, голий фотоапарат.

Гнучка верхня плата з кнопками управління і небезпечні дроти йдуть на лампу спалаху.

Конденсатор захований круглої частини панелі. Обережно добираюся до висновків і розряджаю.

Потрібно обережно демонтувати шлейф йде на задню панель корпусу до кнопок управління. Все це творчість інженера-проектувальника заклеєно прозорою плівкою. І вона тримається добре.

Такий-же плівкою обклеєна і плата управління, починаю обережно розклеювати і розбирати шлейф з кнопками управління.

Розпаюють проводок заземлення.

Шлейф верхньої панелі знову-ж заклеєний на двосторонній скотч. Нагріваю його феном для волосся і після розм’якшення клею знімаю.

Нарешті панель знята.

Потім дроти і шлейфи по харчуванню, трохи паяльником, трохи феном і розібрано.

І знову, досить товстий дисплей встановлений на солідну металеву рамку.

Розпаюють дроти підсвічування і нарешті дисплей знятий. Кассіо, однак.

Зворотна сторона дисплея з плівочками-лінзами розсіювання, звертатися обережно.

Кривим пінцетом розкриваю замок шлейфу.

Знову трохи паяльником по проводах і можна знімати головну плату.

Можна помилуватися елементами на платі.

Друга плата, на ній змонтовані елементи спалаху. Основний транс і маленький зелений трансформатор підпалу.

Розпаюю контакти живлення на платі і можна рухатися далі.

Демонтую другу плату і блок батарейного відсіку.

Зі зворотного боку плати роз’єм карти пам’яті.

Трохи розкручую гвинтиків і поділяю пластикові елементи шасі.

Потім звільняю об’єктив.

Знімаю матрицю.

Потім потрібно розняти об’єктив і видошукач. Трохи метушні, готово.

Такий ось блок видошукача з пластиковими лінзами.

Потрібно зняти редуктор і мотор. Мотор звичайний колекторний.знімаю кришку редуктора, блок шестерень під мікроскоп. Уважно оглядаю всі зубчики на предмет пошуку пошкоджень. Буває, трохи погнуться наскільки і потім весь редуктор виходить з ладу. Через кілька днів ремонт повернеться, вже з дефектним редуктором.

Оптопару парковки об’єктива витягти не вдалося, заклеєна намертво. Довелося розпаювати зі шлейфу.

Після розпаювання всіх шлейфів можна зняти задню кришку об’єктива. На ній встановлений привід автофокусу.

Парочка соленоїдів відповідають за відкриття затвора і діафрагми.

Блок приводу під мікроскоп, починаю уважно оглядати.

Трохи перекосило і заклинило направляючу і лінза не рухається. Поправляти. Потім потрібно перевірити, як все працює.

Двигун управління рухом лінзи автофокусу-кроковий, простий подачею живлення на примусиш працювати.є секрет як змусити його крутитися. Застосовую цей секрет і все нормально переміщається вгору і вниз.ремонт закінчений, можна збирати фотоапарат.