Всім привіт, вирішив в якості досвіду зібрати соленоїдний мотор. В якості основи використовувався старий мотор від бензопили, а також втягуючий пристрій від стартера жигулів.саморобка вийшла цілком працездатна, але недолік конструкції в тому, що потужність соленоїда невелика, а споживає він при цьому досить багато. Вся справа в малій кількості дроти котушки і у великій товщині його перетину.

При бажанні соленоїд можна зробити самому або просто перемотати ту ж котушку від втягує на максимальну силу магнітного полня, а також під потрібну напругу і струм. Використовуючи такий підхід, можна зібрати двигун практично з мотлоху, причому потрібної потужності.виготовленим мотором можна приводити в дію якісь верстати або навіть техніку, в разі гострої потреби. Потужність мотора також можна збільшити, якщо сердечник буде магнітом, тоді його можна буде не тільки втягувати, але і виштовхувати, тобто робота в обидва напрямки. Про все по порядку!

Матеріали та інструменти:

список матеріалів: – мотор від бензопили;- втягуюче від стартера жигулів;- сталеві пластинки;- гвинти; – кабель.

список інструментів: – дриль; – болгарка 125;- мітчик м6 або подібний;- скотч;- ізолента; – гайкові ключі, викрутки та ін.

Процес виготовлення:

крок перший. Підготовка деталей само собою, все було брудне, довелося все хоч трохи відмити бензином. Розбираємо втягує, від штока відрізаємо верхню і нижню частину, повинен залишитися тільки сердечник, який втягується в котушку.сердечник потрібно відшліфувати за допомогою дрилі, щоб він заходив у втулку котушку вільно.

Також готуємо мотор, його потрібно розібрати і зрізати верхню частину циліндра болгаркою або навіть ножівкою по металу. У мене мотор був підготовлений заздалегідь, він був використаний раніше в іншому проекті.

крок другий. Стикування поршнів знімаємо поршень з шатуна, до нього потрібно прикрутити другий поршень, в нашому випадку це сердечник котушки. У котушці просвердлив отвір і нарізав різьблення під гвинт м6. У поршні просвердлив отвір, обточив капелюшок гвинта так, щоб нічого не заважало, і прикрутив сердечник до поршня. Все добре затягнув трубним ключем. Тепер сердечник рівно і надійно встановлений на поршні.

крок третій. Збірка мотора мотор можна збирати, всередині все промазуємо солідолом або інший густим мастилом. До верхньої частини прикручуємо соленоїд, прикрутив його за допомогою рідних шпильок і гайок, трохи відцентрувавши, щоб легко ходив сердечник. Ось і все, основна частина робіт залишилася позаду, залишилося зробити щітковий вузол.

крок четвертий. Щітковий вузол на моторі встановлена одна щітка, яка включає котушку, коли поршень в нмт і вимикає, коли поршень досяг самої верхньої точки (приблизно).робимо кріплення для щітки і прикручуємо саму щітку, вона у мене з шматка жерсті. Щітка тре по маховику, тим самим замикаючи ланцюг. Намотуємо діелектрик, в моєму випадку це скотч, вирізаємо половину так, щоб вийшли потрібні фази роботи двигуна.

Ось і все, після припаювання проводів можна запускати. Мотор завівся відразу, при цьому посипалися сильні іскри, потім щітка притерлася і з’являється лише синювата дуга. Мотор працює, він не потужний, але працює цікаво.ну а далі можна поекспериментувати з більш потужним соленоїдом. На цьому все, сподіваюся, було цікаво, що не зрозуміло, питайте!

Ставайте автором сайту, публікуйте власні статті, описи саморобок з оплатою за текст.детальніше тут.