Як вибрати дизайнерські меблі на замовлення

Как выбрать дизайнерскую мебель на заказ
Крім красивих зображень, ескізів та планувального вирішення, є ще важливий етап в створенні інтер’єру – це підбір матеріалів і меблів. Розбираємося, як це відбувається на різних стадіях роботи над дизайн – проектом.
Також хочемо вам порекомендувати https://www.cappuccino.ua/
В різних студіях і в різних дизайнерів бувають різні підходи в цьому плані. Одні роблять спочатку візуалізації, потім по зображенню підбирають матеріали. Інші закладають існуючи матеріали і меблі до візуалізацій. Деякі взагалі на етапі технічного завдання показують клієнтові зразки. Хтось ходить по магазинах з клієнтом, хто відправляє одного клієнта. Варіанти підбору в різних студіях можуть бути різні і нерідко це симбіоз перерахованих вище. Немає якогось одного правильного способу, будь-які варіанти мають місце бути.
Робота по підбору матеріалів і меблів відбувається на всіх етапах створення проекту. Вона починається ще під час технічного завдання.

Під час анкетування дизайнер і комплектувальник (людина, яка займається підбором товарів і спілкуванням з постачальниками) показують клієнтові різні варіанти наживо із зібраного попередньо валізки з матеріалами або на сайті виробників. Дизайнер, знаючи розміри існуючих предметів, розташовує їх на плані. Від цього залежить, де і на якій відстані будуть стояти стіни. Тому в голові у дизайнера вони є. Все це він збирає інформацію з різних виставок, презентацій, самостійних походів по магазинах і інтернету. Це ті самі красиві зображення, які клієнти називають дизайном інтер’єру. Таблиця збирається спільно дизайнером і комплектатором і являє собою список із зазначенням посилання на сайт виробника або артикул товару.

На цьому етапі таблиця не включає в себе кількість, т. ще немає робочої документації і не пораховані необхідні обсяги. Також в ній немає цін на товари, т. до закупівлі конкретних матеріалів і меблів ціни можуть помінятися, але завжди можна перейти за посиланням, зазначеної в підборі, і подивитися реальну ціну.
Може виникнути питання про ситуації, коли у клієнта обмежений бюджет. це призводить до значного розтягування строків. Подумайте, скільки потрібно часу, щоб обійти 150 позицій, зазначених у підборі. Якщо клієнту потрібно щось подивитися, він може в підборі знайти зручний по розташуванню магазин і з’їздити в нього самостійно. Затверджена таблиця потім буде потрібна для робочої документації.