Як вибрати меблі для офісу

6-22-2021

Меблі для очікування

 

 

В оформленні робочої зони важлива кожна дрібниця – від зручності і функціональності простору багато в чому залежить успіх підприємства. Якість офісних меблів впливає не тільки на безпеку, але і на працездатність співробітників — чим комфортніше себе почуває колектив, тим швидше і ефективніше вирішуються завдання. Тому, вибираючи предмети обстановки, бажано звертати увагу на їх експлуатаційні характеристики і ергономічність. Меблі для офісу повинна бути надійною, стійкою, мобільною і привабливою. Також хочемо вам порекомендувати меблі для офісу в enran.ua.

Предмети обстановки для робочих кабінетів є сьогодні окремим сегментом меблевого ринку, над їх оформленням працюють талановиті дизайнери. Однак офісні столи, стільці, стелажі і шафи відрізняються не тільки естетичним зовнішнім виглядом, в першу чергу, вони практичні, зручні і стійкі до механічних пошкоджень.

Основні відмінності

Вибирати офісні меблі слід ретельно і неквапливо, порівнюючи моделі і знайомлячись з асортиментом різних брендів. Варто пам’ятати про те, що бажання заощадити може привести до негативних наслідків — більш дешевий гарнітур від невідомої торгової марки нерідко виявляється неякісним і виконаним з неміцних матеріалів.

Для оформлення офісного простору з нуля дизайнери інтер’єрів рекомендують вибирати готовий або модульний комплект меблів. Головна відмінність наборів полягає в способі їх установки і сполучуваності. Готовий комплект меблів складається з усіх необхідних для конкретного приміщення предметів обстановки. Якщо в асортименті не знаходиться підходящої меблевої композиції, варто замовити розробку індивідуального проекту. Перед пошуком гарнітура потрібно заміряти параметри приміщення, врахувати його планування і особливості інтер’єру.

На ринку офісних меблів широко представлені модульні комплекти, від готових вони відрізняються мобільністю і універсальністю. Всі предмети, що входять в такий набір, об’єднані загальною стилістикою і відмінно поєднуються, однак при необхідності їх можна переставляти, міняти місцями або зовсім прибирати — загальний вигляд меблевої композиції від цього анітрохи не постраждає.

Переваги готових комплектів

Від характеристик офісних меблів залежить не тільки комфорт співробітників і продуктивність їх роботи, але і враження, яке справляє компанія на клієнтів і партнерів. Обстановка повинна бути практичною, презентабельною і не дуже химерною (яскраві кольори і хитромудрі декоративні елементи відволікають від справ і заважають зосередитися). Полегшити оформлення офісного простору дозволяє покупка готового комплекту меблів, що включає всі необхідні елементи: комп’ютерні та звичайні столи і стільці, шафи, полиці, стелажі, етажерки. Істотною перевагою набору є єдність стилю – як правило, всі предмети випущені під однією торговою маркою і відмінно поєднуються один з одним. Кожен елемент гарнітура повинен володіти наступними характеристиками:

  • міцністю і довговічністю (дані показники залежать від властивостей матеріалів виготовлення);
  • ергономічністю;
  • стійкістю і надійністю;
  • привабливим зовнішнім виглядом.

Готові комплекти офісної обстановки зазвичай складаються з елементів, службовців організації персональних робочих місць, і системи зберігання документації та іншого приладдя. Для кожного співробітника повинні бути передбачені комфортні комп’ютерний стіл і стілець. Залежно від специфіки підприємства і кількості оргтехніки робочу зону слід обладнати полками, висувними ящиками і стелажами.