Проблема в тому, що підшипники закритого типу практично герметичні, помістити густу мастило за кільця ущільнювачів складно, а ефекту від рідкої спеціалізованої вистачає ненадовго. Є невелика хитрість, як змастити закриті підшипники без розбирання, розберемо на прикладі роликових ковзанів.

З часом ковзани втрачають накат, і починають поскрипувати. Запропонований метод дозволяє змастити підшипники звичайної дешевої густим мастилом, і отримати навіть кращий результат, ніж дорогий більш текучої спеціальної.

Що потрібно:

  • шестигранний ключ;
  • плоска викрутка;
  • густа мастило;
  • вакуумний насос;
  • тонкий шланг;
  • зворотний клапан;
  • банку з різьбовою кришкою;
  • жерстяна банка.

Процес змащення підшипників роликових ковзанів

За допомогою шестигранного ключа необхідно відкрутити коліщатка ковзанів. Потім піддягаємо викруткою підшипники, і знімаємо разом з втулкою.

Далі поміщаємо підшипники в ємність з розчинником, щоб видалити з поверхні всі забруднення.

Якщо помістити демонтовані підшипники в банку з рідким мастилом, то вона затече в порожнині і змаже кульки. Але потім вона також і витече, тому підшипники знову будуть хрустіти через деякий час.

Щоб використовувати саме густу мастило, потрібно її попередньо нагріти в жерстяній банці на плитці, в ідеалі на водяній бані. Так вона стане рідині.

У розріджену мастило закидаються підшипники.

Вони повинні в ній потонути. Потім жерстяна ємність встановлюється в скляну банку з підключеним вакуумним насосом через трубку і зворотний клапан.

Насос викачає повітря, тому в підшипники зможе проникнути навіть густа мастило.

Після цього можна протерти і встановлювати назад, надовго забувши про обслуговування роликів.