Привіт , шановні моделісти , радий новій зустрічі з вами в гостях усамоделкіна. Сьогодні я знову повертаюся до теми моделей з крилом зворотної стрілоподібності і розповім про нього , як і обіцяв в минулій статті, більш докладно. Вирішив показати вам свою нову роботу, авіамодель схожу на літак су – 47»беркут”.

Ідея створення моделі з кіс (крило зворотної стрілоподібності) сиділа в голові дуже довго. І поки не перелопатив безліч літератури про літаки з кіс і не переконався в перевагах такого крила, робити модель не наважувався.

переваги крила зі зворотною стрілоподібністю.«1.значне збільшення підйомної сили при польотах на дозвукових швидкостях. Звідси автоматично “випливають” і наступні два пункти.2) скорочення в кілька разів довжини пробігу літака по зпс при зльоті і посадці.3) підвищення керованості на гранично малих і дозвукових швидкостях.

Спроб створити модель з кіс безліч і моделей різних конструкцій від найпростіших до складних бачив багато.

Але мені сподобалася кордова модель на фотографіях мого друга віктора бакулєва.

Ця кордова модель не копія літака су-47 “беркут”, а спрощений варіант, в якому відсутні повітрозабірники, які створюють певні труднощі як при виготовленні моделі, так і , в значній мірі зменшують аеродинамічні якості, створюючи зайвий лобовий опір.

Дивлячись на ці фотографії і використовуючи креслення літака су – 47» беркут”, я зробив свій малюнок моделі.без повітрозабірників модель вийшла більш витонченою. Хоча можна було зробити носову частину фюзеляжу ще більш витонченою,”легкої”. Але про це я подумав, коли модель була вже зроблена.

Проставив розміри і приступив до роботи.модель вирішив робити з гладкою, білої стельової плитки.

Використовував універсальний, вологостійкий клей для виробів з пінопласту «кін».

Всі розміри, окремих елементів конструкції моделі переносив відразу на стельочку і вирізав.вирізав секції основної, несучої площини моделі і склеїв їх.

На цю площину приклеїв дерев’яні рейки, для забезпечення достатньої міцності крил , вклеїв лонжерони, вирізані з стелі , і вклеїв бічні , внутрішні стінки фюзеляжу.

До цих стінок приклеїв кореневі нервюри, для створення об’ємного профілю крила.

На кінці крил вклеїв кінцеві нервюри.

Монтую зовнішню обшивку правої і лівої консолі крил.

Посилив статичну секцію пго дерев’яною рейкою.

Рухливі секції пго з’єднав за допомогою дерев’яних паличок від морозива «ескімо».

У фюзеляжі для них зробив отвори.

В крилах вирізав елерони, навісив на паперовий, малярський скотч, з подальшою обтяжкою чорним скотчем.

Вклеїв шматок утеплювача, приклеїв фанерку . Товщиною 3 мм, встановив мотор з гвинтом. Поки поставив мотор 3010 1300kv з трилопатевим гвинтом 8 х 6 .

Фюзеляж посилив будівельною піною.

Обтягнув кілі чорним скотчем. Приміряв на місце.

Почав обтяжку фюзеляжу чорним скотчем. Посадив в кабіну пілотів, зробив скління кабіни з пластикової пляшки.

Змонтував кілі.

Продовжив обтяжку моделі чорним скотчем. Вклеїв червоні зірки.

Продовжив дизайнерську роботу з оформлення моделі.

Зробив шасі зі смуги алюмінію, товщиною 2.5 мм і шириною 35 мм.колеса використовував покупні.

Перед тим, як встановлювати шасі, випиляв квадратики розміром 50 х 50 мм.з фанери, товщиною 3 мм. І вклеїв їх на ті місця де вклеєні такі ж фанерні квадратики всередині крила. Їх вклеював перед монтажем зовнішньої обшивки крила.змонтував шасі

Закінчив обтяжку моделі кольоровим скотчем, змонтував сервомашинки на пго і елерони. Вклеїв кабанчики, під’єднав тяги. Модель готова.

Дуже навіть схожа.

Ось так працюють пго і елерони.

Електроніка та розміри.розмах – 1300 мм. Довжина – 1650 мм. Мотор-3548/4 1100kv.

Гвинт-11 х 7.

Регулятор – 80 а.

Сервомашинки – mg90s.

Акумулятор – 4s 3700mah.

Залишилося не вирішеним питання з рв в хвостовій частині моделі. Про його необхідність порадився з сергієм александровим. Отримав ствердну відповідь.вирішив об’єднати праву і ліву частини і зробити одну керуючу площину рв. Для цього вклеїв обрізок дерев’яної, учнівської лінійки.

Ставлю сервомашинку, вирізаю рв, навішую на паперовий, малярський скотч, і монтую кабанчики з тягами.

Робота хвостового рв.

Модель “беркут” у всій своїй красі на злітній смузі.

Перевірка роботи двигуна.

На цьому роботи зі створення цієї авіамоделі закінчені. Модель вийшла, мені все сподобалося, сподіваюся і вам теж.на цьому прощаюся з вами. До побачення, ваш валеріан самодєлкін.